Thursday, December 10, 2015

השריון השלם של אלוהים (2015/12/10) אקדמי השפה?

המונח "יהודי-הנוצרי" הוא הנושא, היום, יחד עם השיתוף של אמונה, למרות הבדלים וגיוון.מדעי החברה כעל שטח של דיסציפלינה אקדמית טיפחו שימוש במונח "יהודי-הנוצרי" בתיאור תופעות או אוכלוסיות תרבותיות, כמו גם כאשר בוחנים את פעילות בין ובין קבוצות לאומיות. לא מאמינים נוצריים ולא יהודים הם הכירו בצורה נכונה כגוף רוחני (כלומר, יחידות דיור המכילים אמונה, קדושה, ועניין רוח אחר מהאיפור של אלוהות). איפה אנשי אקדמיה מתעקשים "חשיבה ביקורתית" ומחקר שנכשל לאמץ ידע קדוש המוקד בפועל ממשיך להיות סכסוך, הבדלים, ודפוסים של טעות אנוש, ולא אלוהות, אלוהות, אחדות ואחדות. קחו למשל את הכתבים הבאים, וההערות שלהלן:   מעשי השליחים 5:  34-40, Habrit Hakhadasha/Haderekh (HHH):  34 אולם פרוש אחד מחברי הסנהדרין, גמליאל שמו, קם על רגליו ודרש להוציא את השליחים מן האולם עד שיסיים לומר את דבריו (הוא היה בקיא בתורה ונכבד מאוד בעיני העם).  35 לאחר מכן פנה אל חברי הסנהדרין ואמר:  "אנשי ישראל, עליכם לשקול היטב ובכובד ראש מה שאתה עומדים לעשות לאנשים האלה.  36 אל תשכחו שלפני זמן-מה קם אותו ברנש תודס, והעמיד פנים שהוא איש חשוב. כ- 400 איש הצטרפו אליו, אולם לאחר שנהרג התפזרו תלמידיו לכל עבר.  37 "לאחר תודס, בזמן מפקד התושבים, קם יהודה הגלילי. הוא משך אחריו תלמידים רבים, אך גם הוא מת וכל תלמידיו נעלמו.  38 "משום כך אני מציע שתעזבו את האנשים האלה לנפשם. אם התורה הזאת שהם מלמדים בדויה מלבם - היא תישכח במהרה.  39 אך אם היא מאלוהים - לא תוכלו לעצור את האנשים האלה; אתם עלולים למצוא את עצמכם נלחמים נגד אלוהים!"  40 חברי הסנהדרין קיבלו את עצתו של רבן גמליאל. הם הכניסו את השליחים אל האולם, הלקו אותם בשוטים, ציוו עליהם שלא לדבר יותר לעולם בשם ישוע, ולבסוף שחררו אותם.  כמו כן, אל הרומיים 8: 3-5, KJV:  3 למה שהחוק לא יכול לעשות, בכך שהיא הייתה חלשה בבשר, אלוהים שלחו את הבן שלו בדמותו של בשר חטא, ועל חטא, חטא גינה בבשר :  4 זה צדקתו של החוק עלולה להתגשם בנו, שהולכים לא אחרי הבשר, אבל אחרי הרוח.  5 להם, כי הם אחרי הבשר אכפת הדברים של הבשר; אבל הם, כי הם אחרי רוח הדברים של הרוח.  3 רומאים: 28-30, KJV:  28 לכן אנו מסיקים כי אדם מוצדק על ידי אמונה ללא מעשיו של החוק.  29 האם הוא אלוהים של היהודים בלבד? הוא שהוא לא גם של הגויים? כן, של הגויים גם:  30 רואה את זה הוא אחד אלוהים, אשר מצדיק את ברית המילה על ידי אמונה, וuncircumcision דרך אמונה.הלוחם ב" יאהו! תשובות "באמצעות זיהוי" נח "(רמה 3 עם 1,115 נקודות, חבר מאז נובמבר 16, 2015) פורסם הבאים:


למה אנשים אומרים "יהודי - נוצרי"?
לאור מה שאנחנו יודעים היום, איך יכולים להיות שיש משהו "יהודי-נוצרי"?
  "יהודי-נוצרי" הוא לא מציאותי כמו שזה יהיה לומר דבר הוא "קר חם", או "ישן-צעיר," או "כבד-אור," או שאדם היה "בריא-חולה", או "עני -rich, "או" טיפש-חכם, "או" משכיל בורה ", או" שמח-עצוב. "מילות אלה הן הפכים, לא מילים נרדפות.
נוצרי הוא מאמין ובfollowr של, תורתו של ישו.
  יהודי-נוצרי .... HUH!
  נראה לי שיש הרבה מיזוג האוויר קורה.


חץ זהב:  עכשיו אנחנו יודעים כי מה דברים כָּלשֶׁהוּ החוק יאמרו, זה יאמר להם שהם על פי החוק: שכל פה עלול להיפסק, וכל העולם יכול להיות אשם לפני אלוהים. לכן על ידי מעשיו של החוק לא יחול שום בשר להיות מוצדק בעיניו: על ידי החוק הוא הידע של חטא. אבל עכשיו צדקתו של אלוהים בלי החוק באה לידי ביטוי, להיות עדים על ידי החוק והנביאים; אפילו צדקתו של אלוהים שהיא על ידי אמונה של ישו אל כל ועל כולם שמאמינים: כי אין הבדל: כי כולם חטאו, ולבוא קצר של התהילה של אלוהים; שהצדיק באופן חופשי על ידי החסד שלו דרך הגאולה שהיא במשיח ישוע: מי אלהים שנקבע להיות פיוס דרך אמונה בדמו, להכריז צדקתו למחילת חטאים שהעבר, באורך הרוח של אלוהים; להכריז, אני אומר, בשלב זה צדקתו: שהוא עשוי להיות בדיוק, והמצדיק שלו שמאמין בישוע. (אל הרומים 3: 19-26)


הפגיון כפולה:  אלוהים של דין (2015/12/01); כלים להתגלות? (2015/10/26); ללמוד ספר השופטים (2015/09/09); מכשירים, כלים ועובדים? (2015/07/23); ישו הביא ניו טבע? (2015/07/15); עוד אודות השילוש? (2015/03/30)

"
נח", הביטוי "יהודי-נוצרי" מוכר על ידי רב כשפה "אקדמית" או "מדעית" המשמשת בין אלה שיבחנו את הדברים של אלוהות כהפשטות להיות, מבנים נפשיים, ומסורות חילוניות. מצד אחד, הבדלים אמיתיים מאוד שקיימות בין אמונה הנוצרית ויהודית הם להיות בצורה נכונה "הודה". מצד השני, אף אחד רשאי לדחות את הציפיות, מקורות, תהליכים, וערכים המשותפים לשני ביטויים שונים של אמונה. מבחינה הסטורית, הנוצרים הראשונים נידונו ונרדפו על ידי הכהן הגדול ואחרים בצמרת היהודית כאחר בסדרה של קבוצות מוטעות, לא שגרתי, קיצוניות בתוך הקהילה שלהם, כי אחרי מנהיג כריזמטי (אנחנו אומרים, פולחן). הוא נשאר כאמונה איתנה עבור רבים שהאלוהות היא פעילה באמצעות הברואים ויצורי חיים, ומגשים את המטרות נצחיות דרך הדברים שקיימים. לאלו שהיום להמשיך את האמונה כעניין של אורח חיים, מודעות עצמית, והגדרה קהילתית, אמונה יהודית מופיעה כשמרני ובלתי משתנה, שמטרתה העיקרית כהמשך יחסי ברית עם אלוהות, מפגין חוק האלוהי, ושמירת אורקל מאלוהים. לעומת זאת, אמונה נוצרית היא פעילה, צופה פני עתיד, ונפיץ כי מעוגן בנבואה והתגלות. אמונה נוצרית מצהירה ברית חדשה עם הבנות חדשות לחוק ודין הקדושים. לשקול שוב את השפה הניתנת בכל כתבי קודש:


(1.)  7 דברים: 6-10, מלך ג'יימס הגרסה (KJV): 6 להנך אנשים קדושים אליך אלוהים: יהוה אלוהים בחרו אותך להיות אנשים מיוחדים בפני עצמו, מעל לכל אנשים שנמצאים על פני של כדור הארץ. 7 הלורד לא קבע את אהבתו אליך, ויבחר בכם, כי אתם היו יותר במספר מכל אנשים; בשביל זה אתם היו מעטים מכל עמים: 8 אבל ה 'כי אהבה אותך, ובגלל שהוא היה לשמור את השבועה שהוא נשבע לאבותיך, יהוה אלוהים הביא אותך ביד חזקה, ונגאל אותך מהבית של bondmen, מהיד של פרעה מלך מצרים. 9 וידעו כי ה 'אלוהיך, הוא הוא אלוהים, אלוהים הנאמנים, שkeepeth ברית וחסד עם אותם שאוהבים אותו ולשמור מצוותיו לאלף דור; 10 וrepayeth ששונאים אותו על הפנים שלהם, להרוס אותם: הוא לא יהיה רפוי לו שhateth, הוא יחזיר לו על פניו.


(2.) רומאים 2: 28-29, KJV: 28 כי הוא אינו יהודי, שהוא אחד כלפי חוץ; לא היא מילה ש, שהוא חיצוני בבשר: 29 אבל הוא יהודי, שהוא אחד כלפי פנים;ומילה היא זו של הלב, ברוח, ולא במכתב; השבחים שהם לא של גברים, אלא של אלוהים.

(3) רומאים 3: 1-3, KJV: 1 מה יתרון אז יהוה היהודי? או מה רווח יש מילה? 2 הרבה כל דרך: בעיקר, משום שאליהם היו מחויב אורקל של אלוהים. 3 למה אם חלק לא מאמין? תהיה הכפירה שלהם להפוך את האמונה של אלוהים ללא השפעה?

(4.) רומאים 2: 12-15, KJV: 12 לכמה שחטאו בלי החוק גם ייכרת בלי החוק: וכמה שחטא בחוק יישפט על פי החוק; 13 (ללא שומעיו של החוק הם רק לפני אלוהים, אבל העושים של החוק יהיו מוצדקים 14. לכאשר הגויים, שיש לי לא החוק, לעשות על ידי טבע הדברים כלולים בחוק, אלה, שלא החוק, הוא חוק לעצמם: 15 איזה shew העבודה של החוק הכתוב בלבם, מצפונם גם עדות, ומחשבותיהם הממוצע ואילו מאשים או אחר מצדיק את זה;)

(5.) 9 רומאים: 30-32, KJV: 30 מה נאמר אז? שההגויים, שבאו בעקבות לא אחרי הצדקה, השיגו לצדקה, אפילו הצדקה שהיא אמונה. 31 אבל ישראל, שהלכה אחרי החוק של צדקה, יהוה לא הגיעה למשפט צדק. 32 למה זה? כי הם ביקשו את זה לא באמונה, אבל כפי שהוא היה ביצירותיו של החוק. משום שמעד בstumblingstone ש;

(6) עברים 9: 19-23, KJV: 19 לכאשר משה דבר כל מצווה לכל האנשים על פי החוק, הוא לקח את הדם של עגלים ועזים, עם מים, וצמר ארגמן, וזעתר, ופיזר גם את הספר, וכל אנשים, 20 אמר זה הוא הדם של הברית שאלוהים ציווה יהוה אליכם. 21 יתר על כן, הוא פיזר בדם שני המשכן, ואת כל הכלים של המשרד. 22 וכמעט כל הדברים הם על ידי חוק מטוהר בדם;וללא שפיכת דם אין מחילה. 23 לכן היה צורך כי הדפוסים של דברים בשמים צריכים להיות מטוהרים עם אלה; אבל הדברים השמימיים עצמם עם קורבנות טובים יותר מאשר אלה.

יש פסוקים רבים אחרים שיש לשקול בזהירות, הבין בצורה נכונה, ומהווים חלק מביטוי של אמונה אלה שלו. (לדוגמא, (7) 9 עברים: 11-15, KJV: 11 אבל המשיח שיבואו כהן גדול של דברים טובים באים, על ידי משכן גדול יותר ומושלם יותר, לא עשה עם ידיים, כלומר, לא של הבניין הזה; 12 גם בדמם של העזים ועגלים, אבל בדמו שלו הוא נכנס בפעם למקום הקדוש, לאחר שהושגו גאולה נצחית עבורנו 13 לאם דם פרים ועזים, ואת האפר של. פרה התזה טמאה, sanctifieth לטיהור של הבשר:? 14 כמה עוד יהיה הדם של ישו, שבאמצעות הרוח הנצחית הציע את עצמו ללא מקום לאלוהים, לטהר את המצפון שלך מיצירות מתות כדי לשרת את אלוהים החיים 15 ו למטרה זו הוא המתווך של הברית החדשה, שבאמצעות מוות, לגאולת העבירות שהיו בברית הראשונה, הם הנקראים עשויים לקבל ההבטחה של ירושה נצחית.) אף על פי כן, אני סומך על זה הבר יהיה שימושי. רבים נקראים, אבל כמה יציג את עצמם כדי להיות נבחרים. יהיה זה לכם על פי האמונה שלך.


BLACK הפניקסוושינגטון


כתב ויתור:  לא ראה מעודו מוצר מפורסם או המוצג כאן כבר שאושר או מומלץ על ידי המחבר של בלוג כתבי קודש זו.


Habrit Hakhadasha/Haderekh (HHH).  Habrit Hakhadasha/Haderekh “The Way” (Hebrew Living New Testament); Copyright © 1979, 2009 by Biblica, Inc.®
All rights reserved worldwide.

No comments:

Post a Comment